Uitdaging
Jeep komt met een nieuwe lijn binnen haar kenmerkende autoserie: de Night Eagle editie. Maak Jeep rijders en nieuwe rijders enthousiast en nieuwsgierig met een teaser.
https://vimeo.com/278609469
Idee
De Night ...
Uitdaging
Ieder jaar overlijden er 150 mensen omdat ze wachten op een donororgaan, maar deze niet op tijd krijgen. Helaas blijft deze wachtlijst alleen maar verder toenemen. Daarom wordt er ...
Challenge
Gehoorschade is de 3e grootste beroepsziekte van Nederland. Het probleem wordt in veel gevallen niet onderkent of herkent.
Inzicht
Een groot deel van werkend Nederland is zich niet bewust van hoe ...
Insight
Elke week hebben in Nederland 250 mensen een hartstilstand (Hartstichting). Cijfers bewijzen dat 75% van de spoedeisende hulp die men ontvangt afkomstig is van niet-medische personen. En dat de ...
Uitdaging
Binnen een markt van enorm veel koffieaanbieders biedt Nescafé Dolce Gusto een totaaloplossing: Een diversiteit aan smaken en onderscheidende koffiemachines. Hoe helpen we de consument kiezen?
Fun loving creator
Waar Nescafé ...
Fotografie
Ter behoeve van Website, bannering, Out of Home middelen en interne communicatie
Video 60-120sec
Verdieping van 2 functies binnen de Gemeente Amsterdam
https://vimeo.com/774795900
https://vimeo.com/774796148
Motion Portraits 15sec
Korte dynamische portretten tbv social media ...
Background
Elke Lale van Achterberg is een 17-jarige vrouw met een bijzonder verhaal. Met ups en downs, over doorzettingsvermogen en positief in het leven staan. Een verhaal waarin Elke, ondanks ...
Uitdaging
De afgelopen jaren heeft NS samen met vervoerders en gemeenten vorm gegeven aan de stations van de toekomst, met oog voor het heden en verleden. De stations moeten niet ...
Challenge
Ontwikkel een nieuwe campagne om awareness te creëren voor de mantelzorgadviseur van het Zorgcollectief FNV/Menzis.
Inzicht
Mantelzorger wordt je vaak onverwacht. Niet alleen hebben ouderen een mantelzorger nodig, maar ook bijvoorbeeld ...